Cele trei modele sunt bazate pe C30, S40 şi V50 şi îşi vor face apariţia la show-ul parizian de luna viitoare. Toate sunt echipate cu un motor de 1,6 litri turbo diesel conceput să ofere un consum scăzut în combinaţie cu o serie de modificări realizate la restul maşinii.
"Schimbarea uleiului de transmisie ne-a adus un câştig de 0,75% la consum. Cauciucurile cu rezistenţă redusă la înaintare alte 2 procente. Fiecare din aceste cifre pare mai degrabă modestă, însă importantă este imaginea întreagă. Luate împreună, toate aceste mici ajustări ne-au ajutat să ne îndeplinim obiectivul, acela de emisii de 120g/km de CO2 la fiecare din cele trei maşini. Fară a compromite performanţele sau confortul, cerinţă obligatorie pentru noi", a declarat Magnus Jonsson, Senior Vice President la departamentul de R&D.
Rezultatul este un consum de 4,4 litri la fiecare sută de km pentru C30 şi 4,5 în cazul lui S40 şi V50, toate în varianta DRIVe. La asemenea cifre au contribuit şi noile spoileree, aerodinamică mult îmbunătăţită atât în faţa maşinii cât şi sub ea sau treptele de viteză mai lungi. De asemenea, în interior există şi un indicator ce poate consilia şoferul în schimbarea vitezelor în vederea obţinerii unui consum cât mai mic.